Ma úgy hozta a helyzet, hogy szétnéztem a homár blogon, ahol a vásárlók mindenféle fogyasztói panaszukat, boltokkal, szervizekkel megesett szerencsétlen történeteiket (fájtingolásaikat) osszák meg.
Meglepő módon találtam jónéhány MacBook és iPhone panaszt is:
http://homar.blog.hu/2013/03/06/majdnem_macbook-csere_magyarorszagon
http://homar.blog.hu/2013/03/07/fajdalmas_vasarlas_az_apple_hu-nal
http://homar.blog.hu/2013/01/16/az_ipad_boritoja_koszolja_a_keszuleket (ez inkább a nagy XMS-ről szól)
http://homar.blog.hu/2013/01/10/a_majdnemcserelt_iphone_esete
Ja, amúgy meg van kereső, lehet böngészni a szaftos sztory-k között még: http://homar.blog.hu/search?searchterm=apple&searchmode=OR&submit=Keres%C3%A9s
Mindenesetre én azt mondom, hogy az én 210 ezer ft-os Dell laptopomért ingyen házhoz jönnek, ha valami baja van és itt javítják meg helyben. Már maga az poén, hogy az Apple cuccokkal rohangálni kell üzletről üzletre, cseretermék nincs és még garanciális ügylet esetén vagy elküldenek a búsba vagy heteket kell várni.
Ezért éri meg az ájfón? Tiszta szégyen. 😀